Oliy taʼlimni rivojlantirish tadqiqotlari markazi tomonidan tayyorlangan o’quv-metodik qo’llanmalar to’plami

Markazimiz tomonidan oliy taʼlim sohasining eng dolzarb yoʻnalishlari boʻyicha amalga oshirilgan tadqiqotlar doirasida tayyorlangan 20 talik metodik qoʻllanmalar nashr qilindi. Ularda muhim tahliliy maʼlumotlar, rivojlangan davlatlarning ilgʻor tajribalari, tadqiqot (soʻrovlar, intervyu va h.k.) natijalari, tizimni rivojlantirish boʻyicha taklif va tavsiyalar oʻz aksini topgan. Qoʻllanmalar toʻplami yaqin kunlarda barcha oliy taʼlim muassasalariga yetkazib beriladi. Quyida barcha qo’llanmalarni elektron shaklini ko’rishingiz mumkin.

 

➡️ 1. Oliy taʼlim boshqaruvi: ISO talablari va ustuvor vazifalar

➡️ 2. Oliy taʼlim muassasalarida pedagog xodimlarni tanlash mezonlari 

➡️ 3. Nodavlat oliy taʼlim muassasalarida taʼlim sifatini baholash: nazariya, xorijiy va milliy amaliyot 

➡️ 4. Umummilliy talabalar soʻrovi — taʼlim sifatini oshirishning muhim omili (Buyuk Britaniya tajribasi misolida

➡️ 5. Ilmiy maqola qanday yoziladi? 

➡️ 6. Taʼlim sifatini oshirishda innovatsion kutubxonalarning ahamiyati 

➡️ 7. Oliy taʼlimda axborot-kutubxona xizmatini raqamlashtirish: unilibrary.uz elektron kutubxona platformasi 

➡️ 8. Kredit-modul tizimi boʻyicha xorij tajribasi 

➡️ 9. Oliy taʼlimda oʻqituvchilar yuklamasini hisoblashning xorijiy tajribasi 

➡️ 10. Mustaqil taʼlimni tashkil etish va baholash mezonlari 

➡️ 11.Korrupsiya: oliy taʼlim uchun yashirin tahdid 

➡️ 12. Masofaviy taʼlim: taʼlimning yangi imkoniyatlari 

➡️ 13. Oliy taʼlimning oʻquv-uslubiy hujjatlari tahlili (dunyoning TOP-200 talik oliygohlari misolida) 

➡️ 14. Oliy taʼlim muassasalariga smart universitet tamoyillarini joriy etish 

➡️ 15. Respublika oliy taʼlim muassasalarining xalqaro reytinglarga kirish boʻyicha tajribalari 

➡️ 16. Oliy taʼlim muassasalari faoliyatiga sunʼiy intellekt texnologiyasini joriy etish 

➡️ 17. Aralash taʼlim (blended learning) texnologiyasi asosida oʻquv jarayonini tashkil etish

➡️ 18. Oʻquv jarayonini teskari sinf (flipped classroom) texnologiyasi asosida takomillashtirish 

➡️ 19. Oliy taʼlimdan keyingi taʼlim: xorijiy tajriba va milliy amaliyot 

➡️ 20. Oliy taʼlimga oid xalqaro va mintaqaviy konvensiyalar: imkoniyatlar va istiqbollar